Quote

Colorado Mountain Series by Kristen Ashley

giphy (1).gif

I love me some KA books! I think she is the first one to introduce me these ALPHA-BADASS men that would totally swoon you. I adore her style of writing. It’s like you are really so into the story and each character’s POV were written really well. I had some of my faves, especially the first books she published. The hand down series are Rock Chicks, Fantastical, The Three and Mystery Man.

This series started with Nina who leave England for a needed break with her boyfriend that ends up her being in bed with Max. For a week they stay in same house, ofcourse a lot, i mean super duper lot had happened. First, there comes sex. Second, the raped young lady with jerk boyfriend that ends up brusing Nina in a fight that end up by Max kicking his butt. Third, a dead wife and dead half-brother. Fourth, a seriously asshole soon to be ex-boyfriend. Fifth, a dead old-friend who cheated on his paralyzed wife with the town whore. Sixth, a cluster-fuck murder case. Lastly, a happy ever epilogue 🙂

Think about that plot and tell me its not as entertaining at it should be! Sooooo love love KA so much ❤ For the next books, almost same kind of storyline with guns, serial killers, racist police officers, crazy ex-wife, kiddo, and lots of sex. Totally love the people of Gnaw Bone and Chantelle. Never a dull moment in Colorado xD

So for Colorado Series, don’t get me wrong I sooo love it. Especially the first parts, maybe until Book 4. After that, I think it just got me a little off guard. Maybe it is not the usual kidnapping-serial killer kind of theme with damsel-in-distress into the picture. 1-4 is absolutely hands down KA, but the last books…. hmmm she kinda change the way she writes. Maybe she tried to be unpredictable, coz really if you are a fan its the same MO. But still, I love the action and mystery in her stories. It add up to the excitement of every love story. And I think it showcase a lot how hot and alpha macho these heroes are. ❤

Anyways, overall its still a thumbs up for me. This is a perfect read while devouring chocolates or drinking beer. Gotta enjoy the mysteries, heartbreaks, kilig moments and sexcapades. The stories are a little mature, maybe because of the age bracket is like 30-40s. Sometimes it is hard to relate when you’re around 20s or young adult, but since we have great imagination no worries 😀

For book sequence, kindly check below.

  1. The Gamble – Nina and Max
  2. Sweet Dreams – Lauren and Tate
  3. Lady Luck – Lexie and Ty
  4. Breathe – Faye and Chase
  5. Jagged – Zara and Ham
  6. Kaleidoscope – Emme and Deck

For EPUB copy, kindly click the link —>  Colorado Mountain Series – Kristen Ashley

colorado.jpg

Advertisements
Quote

This Can’t Be Happening Series by

giphy.gif

YES. THE DOUCHE AWARD GOES TO LAN,  TONY, and ADAMA. Guys are such a jerk most of the times. Gaaahhhhddd this series!!! Every chapter I wanna punch the bastard heroes! And the heroines, I don’t understand how they can be mad, hurt and cursing these men one minute then fucking and forgiving them the next. I don’t know if the author rush the reconciliation part or I just felt that way. Guess I just wish there are more begging moments you know. As a woman, seriously these men deserves that.

But if you think in a more unbiased point of view, Book 2 and Book 3 kinda have a more complicated story. I mean you’ll get Tony’s cold gestures because it is indeed Trish’s fault but every action he did after 2 years was totally unacceptable. And gosh Trish, how can she be so pathetic? seriously. She’s as fierce as a friend but totally a loser when it comes up to Tony. How I wish she stand up to Tony’s hateful words and actions.

Even though its like that I still read the book coz I’m a suck up for drama. hahaha. Maybe I cried a little coz you know we ladies stick together. Lol. xD Anyways I think my fave is Book 3. Adam and Mia’s story is really good; both of them are fault in some way I guess. It was well written and kinda hook me up in a way. 1st book is still good but I just felt the story was kinda rush. Its just good to know that Lynda LeeAnne improved significantly after Lexi, Baby. And I can’t wait for the remaining books to be published 🙂

For the book sequence and EPUB download, please check the list and link below.

  1. Lexi, Baby – Lexi & Lan
  2. Trish, Just Trish – Trish & Tony
  3. Adam, Enough Said – Mia & Adam

https://drive.google.com/drive/folders/0B8ir_LpWlWx2bUduUVhSQVFIQVE